2024. január 31., szerda

Honnan tudhatod, hogy megöregedtél?

Beast in Black

 Néhány napja - egy-két hete - koncerten voltam régi barátommal és volt kollégámmal Attilával. A Barbanegrában voltunk, életemben először jártam ott Csepelen. Mármint Csepelen már sokszor jártam, csak a Barbanegrában nem. Na mindegy is, nem az a lényeg. 

Megérkeztünk, beálltunk a parkolóba, amerre néztünk, mindenütt szép sorban araszoltak egymás után a nézők. Csendben beszélgetve, senki nem türelmetlenkedett, pedig eléggé csípős volt az idő és még a szél is fújt egy kicsit.

Brothers of Army  , Gloryhammer , Beast in Black. Mindhárom zenekart régóta hallgatom és szeretem. 

Meglepően hamar bejutottunk a hatalmas sátorba, ahol mindjárt a sörös pult felé vettük az irányt. Mivel Attila vezetett, ezért hamar ittunk egy korsó sört és egy kis Unicumot. Csak a hangulat kedvéért. Mondjuk én még megfejeltem néhány szűretlen Staropramennel a későbbiekben. 

Elkezdődtek a koncertek, fogytak a sörök, remek volt a hangulat. A hangosítás nem volt kiváló, de azért élvezhető volt. Nagyon nagy élmény volt mindhárom koncert.

De amiért írok most erről, az a következő.

Ahogy ott álltunk sörrel a kezünkben és vártuk a kezdést, körbenéztem a teremben. Mindenütt fiatalok. Volt persze néhány korunk beli vén rocker is, de túlnyomó részt fiatalokkal volt tele a hely. Akik ismerték is a zenekarokat. Ők nem divatból járnak ilyen helyekre, hisz aki ezt a zenét szereti, az általában nem a mindennapi kommersz, vízcsapból is folyó "divatos" zenét hallgatja. 

Ekkor eszembe jutott egy mondat, ami azóta is a fülembe cseng:

Akkor látod, hogy megöregedtél, ha régebb óta hallgatsz metált, mint a közönség átlag életkora! - (Magamtól idézve) 😅 

Hát ez van! Remélem ez még sokáig így is marad! 🤘 😎

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése